Chapter V


Apogeul acestui sport il reprezinta totusi MMORPG- urile, primul dintre ele find Mudex, joc peste care am trecut fara mari remuscari cand am vazut pentru prima data Lineage2. Lineage a fost jocul pe care l-am jucat si inca il mai joc. Cu toate astea am facut vreo 2-3 luni o pauza pentru a incerca WoW, avand in vedere ca majoritate prietenilor mei asta joaca. Dar la mine nu a prins ... sunt atras mai mult de grafica 3D de tip anime de la Lineage si de stilul de joc(principalul principiu in Lineage in comparatie cu WoW este absenta luptei intre 2 mari forte ... este un stil de joc mult mai realist, promovand ideea aliantelor intre clanuri, putand astfel sa te aliezi sau sa tradezi in functie de diverse interese).

2 comentarii:

MSGaBe spunea...

lipsa taberelor good and evil ? CE ? fra` , pe ce PvE serv ai jucat de crezi prostioara asta ? :))

Unknown spunea...

unde ai to good vs evil in lineage ?
poate o fi cate ceva prin storyline cat de cat. dar in gameplay nu se vede deloc.